Nieuws

 

Wij geven onze leerlingen regelmatig een brief mee met belangrijke informatie over verschillende schoolzaken. Hier vindt u de brieven digitaal:

 
..............................................................................................................................................................................

Voor ons oudertevredenheidsonderzoek kunt u inloggen via de volgende link:

link oudertevredenheidsonderzoek
Oudertevredenheidsonderzoek

..............................................................................................................................................................................

Onze talentshops zijn weer begonnen! Voor alle leerlingen die zich hebben opgegeven is hier een overzicht te vinden van de lokaalindeling van de talentshops.

..............................................................................................................................................................................


Dit jaar zijn er een aantal studiedagen voor onze docenten. Op deze dagen zijn de leerlingen lesvrij en is de school gesloten. In onderstaande brief staan alle data van de studiedagen:

Studiedagen 2017/2018

..............................................................................................................................................................................

14 Juni was nationale buitenspeeldag en deze dag hebben wij aangegrepen om een actie te beginnen voor de aanleg van een schoolplein. De straat naast onze school hebben wij afgezet, waardoor heel de dag leerlingen buiten konden spelen en ervaren hoe het is om wel een schoolplein te hebben. De dag was een groot succes, door inzet van onze docenten en onze enthousiaste leerlingen! De pers is ook langsgekomen om verslag te doen van onze actie. Op de volgende links kunt u zien hoe wij in het nieuws zijn gekomen en op onze facebookpagina staan foto's van de dag:

..............................................................................................................................................................................